Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

SPRZEDAŻ HURTOWA

Minimalne zamówienie 100zł brutto.

Rabat 3% - przy zamówieniach 3000zł

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SPECTRUE.PL - Sławomir Belcarz
ul. Żółkiewskiego 3A I Piętro
63-400 Ostrów Wielkopolski

Dodatkowe informacje

1. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się  produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne  wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego  (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). 

2. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: sklep@spectrue.pl  

3.  Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co  najmniej: - Twoje imię i nazwisko, oraz adres, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie  we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od  daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Ciebie adres e-mail. Zadbaj o  bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.  UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z  tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

4.  GWARANCJA Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją  producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W  przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty  umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest  sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci  uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz  zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia  reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w  określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).


Witryna stworzona na platformie